Menu

Babskie ploteczki, czyli Węgorzewskie spotkanie Mam

                                     

                                     

Uwielbiam takie spotkania. Zawsze są na nich świetne dziewczyny, mamy i niektóre blogerki. Jest to czas dla Nas. Pogaduchy, warsztaty, ważne tematy i możliwość zabrania dzieci. Takie spotkania zbliżają nas do siebie, pozwalają zawrzeć nowe znajomości i stworzyć fajną paczkę :)
             28 czerwca 2014r. Ania z
Anibarpiomar samodzielnie zorganizowała fenomenalne pierwsze spotkanie mam w Węgorzewie. Na spotkaniu było Nas 20. Uczestniczkami były już obecne, jak i przyszłe mamusie. Ja na spotkanie udałam się oczywiście z moim małym nietrzylatkiem.
            Spotkałyśmy się w
porcie jachtowym Keja. Miejsce cudowne nad samym jeziorem. Sceneria malownicza - MEGA!. Dla mnie ważne było, że Kuba miał miejsce do zabawy na dworze i do jeżdżenia na rowerze.
           Nasze spotkanie zaczęłyśmy o 10 i trwało 5 godzin. Dzieci małe i duże czuły się w Naszym gronie świetnie. Miały zabawki, podwórko jedzonko i siebie. Dzieci bawiły się, a my mogłyśmy wziąć aktywniejszy udział w rozmowach.
           Na początku miałyśmy spotkanie z dwoma Panami ratownikami medycznymi. Przez dwie godziny pokazywali, opowiadali jak udzielać pierwszej pomocy w przeróżnych wypadkach. Najbardziej interesowała mnie pierwsza pomoc w wypadku dzieci. Teraz wiem, że gdy mojemu smykowi coś się stanie, będę mogła mu w odpowiedni sposób pomóc. Po nauce pierwszej pomocy przyszedł czas na mały obiad.
       Kolejnym punktem była rozmowa z Panią położną. Odpowiadała na wszystkie pytania dziewczyn.
Odwiedziła Nas również Pani z
Soraya.
Punktem kulminacyjnym był ufundowany przez
Cukiernię u Adama specjalne dla Nas tort.                                        



Na koniec Ania zrobiła losowanie nagród od sponsorów. Każda z nas Mega obdarowana ledwo doszła do auta.
Ze swojej strony jeszcze raz dziękuję za organizację spotkania, i to że mogłam na nim być :)
Za zdjęcia dziękuję 
Dmuchawce latawce

Sponsorzy:
 
 
Maxi-Cosi, Love Me Green, Produkty Cukiernicze BRZEŚĆ, Toszka - Biżuteria dla Ciebie, Besta Plus, Printu - drukujemy emocje, Znak Emotikon, Biowin, Włos ma głos Pilomax, Trion:z Polska, Anibarpiomar, JOKO Cosmetics Dzidziuś, Mama ma, Carmex, Pan Toti, Wydawnictwo Zakamarki, Betka Bransoletka, Medela Polska, Barbells, Elemele, Cukiernia U Adama Adam Kajetanowicz, Dmuchawce Latawce - Fotografia, Flo...rrencja photography, Excellence S.A., Kinder Party Olsztyn, Czanieckie Makarony Sp. z o.o., Belle-Petite, Skarb Matki, Malý Génius, Torby bawełniane Natura, Milpol, Full-Mellow.pl, Dong-A Polska, Mama i ja, Knittex, Oops - do it again Polska, KARTONmania, AEduet, InFavit baby, Beaming Baby, Akcja Sprzątam, Gentle Day dla kobiet, Fabryka Magnesów, KatalogMarzen.pl,@barbells, @elemele, Perla Negra, Wycinanka
http://e-torby.com.pl/
http://www.przypinki.pl/
http://www.zap-it.pl/
http://www.iskra.artbhp.pl/
http://www.novascon.pl/pl/
http://lesia-rekodzielo.blogspot.com/
http://www.asa.eu/produkty/suplementy-diety/lacibios-femina
GR BUdzewo
**Na spotkaniu otrzymałam szampon oraz maskę do włosów firmy Pilomax. Moje włosy są malowane, czarne, bardzo długie i problemowe. Skórę mam bardzo wrażliwą na różne kosmetyki.
Są to produkty do regeneracji włosów. Już po kilku użyciach zauważyłam, że są mocniejsze i mniej wypadają. Maskę stosuję 3 razy w tygodniu. Włosy po niej rozczesują się lepiej, jak po odżywce. Szampon jest bardzo wydajny. Z czystym sumieniem mogę polecić.
                                                    

 

** Przetestować mogłam również kosmetyki z morza martwego White Flower's. Maseczki sprawdzają się idealnie. Oczyszczają skórę twarzy, zostawiając gładką jak pupcia niemowlęcia. Sól morska do kąpieli jest strzałem w dychę! Dodatkowo mydełko używamy na co dzień. Nigdy nie byłam nad morzem martwym, ale otrzymałam również błoto z niego do stosowania na skórę :)                                                
                                                          


**  Księga Marzeń! To jest to. Dostałam voucher, który mogę wykorzystać na przeżycie fajnej przygody z katalogu :) Najtrudniejsze, na co się zdecydować :)

** Lacibios Femina specjalizuje się w suplementach diety dla Kobiet. Od firmy dostałyśmy kosmetyki do higieny intymnej oraz suplementy diety. Suplementy na co dzień dostarczają potrzebnych witamin. Kosmetyki idealnie się sprawdzają w codziennym używaniu.

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz